Zodpovězené otázky
Martin
Ahoj Jirko, chtěl jsem se Tě zeptat na ten chránič páteře co nabízíš ve svém shopu.Tuším, že ho tam máš za nějakých 13.600. Někde jsem viděl, že tato firma vyrábí dva druhy. Jeden dražší a druhý levnější. Na pohled vypadají oba stejně, ale asi v nich bude nějaký rozdíl že? A jestě jsem se chtěl zeptat jestli tě nějak neomezuje v pohybu(např.když se otáčíš)? Děkuji za odpověď a v nadcházející sezoně přeji mnoho úspěchů pokud možno bez zranění!
Rozdíl cen je v použitém materiálu a hmotnosti. V pohybu to trochu omezuje, ale není to nic zásadního. Jinak moc děkuji!
david # 17
Čépo ty by si mě mohl potěšit..nemáš nějaké fotky z Ledče nad Sázavou??
čau a měj se
Foto z Ledče bohužel nemám.
kalich
čau jirko,prosimtě chtěl bych se tě zeptat co znamená červená přední tabulka? a jestli by si tady mohl rozebrat trochu(více) ty barvy tabulek!co nejrychleji napiš za jakou motorku pojedeš,přeji hodně uspěchů!!!
Červenou tabulku má vedoucí jezdec šampionátu. Jinak černý podklad mají 125 2T a 250 4T, zelený (v MS bílý) mají 250 2T a 450, žlutý podklad má třída MX3.
Petr
čuss,chci se zeptat jak přitvrdit zadní centrál?mám tam ventrilek,tak myslíš že by to stačilo je dofoukat?dík
Zadní tlumič se musí přitvrdit úpravou uvnitř tlumiče, ne přifouknutím tlaku, to ničemu nepomůže. A hlavně to není snadné nafouknout na požadovaný tlak (je hodně velký).
Kody
Ahoj Jirko,chtěl jsem se zeptat,jak se tu řešily ty trysky do karburátoru na zimu.Musí se měnit i volnoběžná tryska za větší(o jakou velikost) nebo jen ta hlavní a výška jehly v karburátoru zůstává stejná? nebo se také zvyšuje.Díky za odpověd.Jinak hodně štěstí do příští sezony a noha at se dobře hojí.
Každá motorka má manuál, ve kterém je to přesně uvedeno. Pokud jsou výrazné teplotní výkyvy (karburátor je nastaven na nějakých 18 - 25°C), mělo by se hýbat se vším (hl. tryska, volnoběžka, vzdušník, pozice jehly). Jinak já mám zkušenosti, že při teplotách o cca. 10°C nahoru nebo dolů, lze hnout jen hl. tryskou - ta je z hlediska zadření motoru nejdůležitější. Co se týká ostatních výše uvedených věcí, jejich možnou výměnu nebo ladění jsem řešil podle toho, jak se moto chovala na trati. Jinak děkuji za přání!!!
YAMAHA
čau,čépo hele nemáš na krámu startovní čísla???ale potřeboval bych 8-9cm na výšku mohl bis mi je poslat ale je zbytečný platit 100kč dobírku jestli bis to moch nák jinak udělat díky
Jediné, co mne napadá, tak snad aby jsi si je vystříhal ze samolepicí tapety. Rozumím, že nechceš platit poštovné, ale já ho za tebe platit nehodlám.
david
RE:Prosííím ::
jak jste se dočetly o těch penězích,tak můj kámoš vám vzkazuje že si dělal srandu,a že ho ted sere že si s něho děláte srandu
tak se všichni mějte a at jedou mašiny.čuss
Tak vyřiď kámošovi, že by se to jako sranda mělo i napsat. A ne tam uvádět číslo účtu...
Peta Kawasaki
čuss,neměl by si nějaký laďák na Kawasaki kx 125 rv.1993?.díky
Výfuk bych sehnat mohl, více info na mxshopcepelak@seznam.cz.
david # 17
Čau Jirko mam dotaz.....ty jsi kolikrát závodil na trati v Ledči nad Sázavou že ano?
Byl jsem tam asi 2 - 3x.
Roman YZ-f
Čau Čépo, hele já mam jen takovou připomínku a zároveň dotaz ohledně toho jak si psal na dotaz Karla - momentálně je to druhý dotaz na první stránce,kde se ptal na ty trysky. Nespletl ses náhodou on psal že má RMZ tzn.-4T a tam se s tryskama nic nedělá nebo nemam pravdu? Děkuji a jestli se mílím tak se předem omlouvám.
Moc dobře vím, že se zmiňoval o 4T. Ty jsou sice na otryskování méně náchylní, ale když tryska nevyhovuje počasí, je to o to horší.
Zdeněk
Čau! Nevíš jak bych bezpečně rozeznal rok u YZ 125??? Mělo by to být něco okolo 1998-1999-2000... Na brýlích jsem našel rok 1998 ale nevím jestli nejsou z něčeho jiného nebo jestli se nevyráběly o rok dříva a pod... Jinde jsem žádný datum nenašel. A ješťe jestli nevíš jaké jsou tam př. tlumiče (značka), ty by měly být určitě původní. Dík za odpověď a přeju hodně úspěchů!!!!
U každého dealera Yamahy by to měli zjistit podle čísla rámu. Jinak děkuji!
Alfonzo
RE:Prosííím
Tak to je moc. :D Dost jsi mě pobavil. Když nemáš na moto love, tak jí prodej ne???
Čépa: Promiň za spam, nemohl jsem si pomoct. Hodně štěstí do nové sezony a hodně trpělivosti se stále se opakujícímy dotazy.
P.S. Je vidět, že Čépa opravdu žádný dotaz nemaže.
Děkuji!!!
Karel
Źdravím tě krosařu. Mám RMZ250 07rok a chci trenovat i v zimě musím řešit nějaké trysky atd.? díky za odpověď
Já si myslím, že by to bylo vhodné. Pokud se teplota dostane pod 10 stupňů, je to již důležité.
David
Ahoj Čépo,prosimtě nevíš jakej je nejlepší poměr oleje a benzínu do 125? Někdo říká 1:50 někdo zase 1:30.Tak nevím...Díky za odpověď. Měj se a hodně štěstí do další sezony.
Já jsem vždy u 125 jezdil 1:40, ale kvalitní olej - Motul 800 2T. Děkuji za přání.
bikee
CAU hale Cepo nevíš nějakou stránku kde se sehnaj tuning díly na pit bike nebo brevný pláště na pit bike nebo na normální MX dikk
Napiš na mxshopcepelak@seznam.cz a já ti zašlu katalog.