Zodpovězené otázky
KoNy5
tak moc díky za ty vidlice a ještě se chci zeptat jel si někdy v Paskově díky moc a málo pádu (né jak já )
V Paskově jsem pravděpodobně nikdy nejel.
CR85
zdar cepo hele na startu budu startovat na dvojku dyz si sednu na nadrz a po startu ji nalozim plnej kotel nepostavi se na zadek?????dik moc
Postaví se na zadek, musíš to korigovat spojkou a hodně pomáhá startblok (aretace předního tlumiče), ten zabrání hodně, zvedání předního kola.
Ondra
Ahoj Jirko, chci se zeptat, budeš pořádat ješte někdy mx školu jako je ve Velkém Oseku? Tuhle jak bude 28.9 nestíhám , protože mám Suzuki 80 je mi 15 a něřím 179 cm a uvažuji o koupi 125? Co myslíš?
Určitě ještě nějaká MX škola bude. Chtěl bych ji pořádat cca. 1 - 2krát za dva měsíce.
KoNy5
jj díky ale mohl bys mi nanho dat telefon než to najdu to trvá a kdy by si měl čas to udělat,a kolik bys za to chtě.(jo a májí zlaté kluzáky)
Servis bych zvládl do druhého dne. Cena je cca. 1.000,- za vidlici (KTM má drahá gufera...).
Jarda
Ahoj Jirko mohl by si mi prosím dopuručit nějáký kvalitní olej do převodovky do 250 2T.Dík
Motul 5100 15W50 (nebo 10W40).
Milan
Zdravím, chtěl bych se zeptat - jsem před koupí nového motocyklu ale nevím co si mám koupit. Jezdím hoby asi tři roky a vždy jsem měl 450. Otázka je jestli by se mě líp nejezdilo na 250 4T. U Tebe v Oseku na jaře když jsem si ji vypujčil /KXF250 06/ tak se mi jezdilo líp než na /450/ ale potom jsem přišel na velkou trať a dostal jsem z toho strach... Někdo říká že bych slabší motorku lepší vodil já a ne ona mě. Ale není už pozdě? Abych z toho nebyl zklamaný.. Jinak ještě jezdím všechny hoby závody a dá se dosáhnout stejných časů na kolo na 2504T jako na 4504T?? Díky.
Stejných časů se dosáhnout dá (viz. Motokros Národů uplynulý víkend, kde v jízdě MX2 a open byli první tři na 250 4T!!!). Já jsem se třeba na 250 4T vozil a nižší výkon je velmi znát a já se na této motorce špatně svezu. V podstatě jde o to, jestli se ti líbí, jak moto "zatáhne" při akceleraci. Tam je největší rozdíl. Pokud tě 450 zatahá za ruce a je ti to nepříjemné, zkus 250 4T.
Fanda Rubínek
dobry den ja jsem Fanda a začinam s hondou cr80r a pořad mi nejdou zatáčky ani skoky byl bych moc rád kdyby jste mne kontaktoval na fanda767@seznam.cz a neco mi poradil
V loňském roce jsem vydal instruktážmí nahrávku Jak začít s motokrosem, kde se věnuji mimo jiné i zatáčkám, takže předpokládám, že by ti tato nahrávka mohla pomoci. Objednat ji lze na www.mxshopcepelak.cz
Petr
ahoj Jirko...chtěl bych se zeptat, mám 125, rok 00...na příští sezonu bych chtěl koupit nějakou novější motorku...je mi 18 let, myslíš že by se vyplatilo koupit 4T 250??....nebo ještě jednu sezonu se vyjezdit na 125?....díky...přeju mnoho uspěchu a bez zranění !
Tak 4T v sobě drobnou výhodu má, ale u 125 2T a 250 4T to není takový rozdíl, jako u větších obsahů. Děkuji za přání.
Beny
ahoj Jirko mám na tebe pár menších otázek chtěl bych se te zeptat jak často měníš ojnicni sadu,pistni sadu,a jak casto delas predni tlumice. jo a chtěl bych ti říct že se ti povedlo jak začít s motokrosem.diky ahoj a hodně úspechů v nejblyžších závodech beny.
Ojnici nechávám být, dokud se nezastaví sama (tedy pokud nedostane "ránu" při zadření apod), ojnice mi za mou kariéru odešla asi dvakrát. pístní sadu měním (u 4T) po 15-ti mth. Tlumiče řeším tak okolo 20-ti mth. Zadní tlumič častěji. Jinak děkuji!!!
KoNy5
čest jirko slyšel sem o nějakém chlapkovi ze slovenska nebo kolem slovenské republiky co opracuje tlumiče a má na to věci (stolicu)prý to přeskouší a tak taky že je opravuje kuchtovi....mam wp (na ktm SXS 200 USA)a potřebuju nové gufera protože my tečou díky kony
S gufery a opravou tekoucích vidlic ti mohu pomoci já. S úpravou vidlic ti pomůže L. Kaňa. Telefon jsem už tady zveřejňoval.
ota
cau Jirko poraď mi prosím jak se mam začít učit placku?díky
To je dost složité, to takto na dálku popisovat.
michal
ahoj na novou sezonu bych chtěl kupovat silnější motorku je opravdu tak náročný 4t na udržbu hlavně po finanční stránce než 2t ? konkrétně honda 250 2t a 450 4t rok asi tak 2003 předem dík
Údržba náročnější je, ale ne zase o tolik. Problém 4T je, pokud je nějaká závada motoru, většinou se rozbije více dílů najednou (hlava, válec apod....) Takže klidně jedna "rána" vyjde i na 30tis.
ŠTIKOVSKÁ ROKLE - NOVÁ PAKA - ZÁVOD DRUŽSTEV
POSLEDNÍ ŘÍJNOVOU SOBOTU 28.10.2006 JEDEME V NOVÉ PACE TRADIČNÍ 2,5 HODINOVÝ ZÁVOD TŘÍČLENNÝCH DRUŽSTEV. REGISTRACE STARTOVNÍCH ČÍSEL NA TELEFONU 777 218 414. JSTE VŠICHNI ZVÁNI. MOTOKROSU ZDAR.
JINAK TRÉNINKY ÚTERÝ A ČTVRTEK 14.00 - 19.00 HODIN. DÍKY.
šťépa
Čau čépo hele myslis ze je otymalni ve třinácti jet 125cku?? dik za odpověd a přeju hodně úspěchů.
Optimální asi ne, ale pokud jsi většího vzrůstu, tak bych to doporučoval.
Tomekk
Cau jirko, prosimte vcem je lepsi start na dvojku nez start na jednicku, asi ma lepsi odpich a nehrabe tak moc ze?
Na dvojku se startuje na všem mimo 125. Jednička je moc krátká a ostrá. Tak, jak jsi to napsal.