Zodpovězené otázky
Vašek
Ahoj Jirko, nevíš náhodou kdy nebo jestli vůbec se dá trénovat ve Volarech? Díky
Bohužel nevím.
carlos
Ahoj čépo,
mám dotaz všichni mačkaj spojku ukazováčkem
já ji mačkam prostředníčkem vychází to z něčeho nebo je to pouze individuální.Dík za odpověd.
Naprosto individuální záležitost. Myslím, že prostředníček používá Torteli, Puzar a jiní, takže to jde i s tímto prstem :-)
martin buben
cau cepo jakou motorku je nejlepsi koupit za 125ccm porad prosim
Japonci a KTM jsou na stejné úrovni. Záleží na Tvém vkusu.
martin buben
cau cepo kdy budes mit na sve strance fotky ze shopu zdravi bubca
Snad brzy. Pracuje se na tom.
Petr
Ahoj,hale myslíš že když jezdim 125 a vážim 89kg a meřim 186cm a je mi 16let!myslíš ze bych nemel přesedlat do třídy open!!!ale 125 mi vyhovuje co si o tom myslíš dík za odpověd!!!přeji hodně úspěchů v sezoně 2006!!!ahoj!!
Jestli ti 125 vyhovuje, tak není důvod něco měnit. Bylo by to ještě brzo.
martin
zdravim,mam na tebe jirko dotaz.jezdim na 250 2t a mam strach,ze kdyz prejdu na 4t,tak po case na 4t zlenivym, chytnu takovy veteransky styl.Kdyz jsi pujcim na treninku 4t?tak jsem o 2 vteriny rychlejsi na kole nez na 2t.A to na 2t jezdim asi 7 let.Sam jsi psal,ze 4t odpousti male chyby a na 2t to musi byt vzdy vse presne.Ale mam strach,ze kdyz mi bude 4t pomahat s chybami,tak ta jizda nebude myt tu spravnou jiskru cim dele na 4t budu jezdit,tak tim vice budu lenivejsi.jaky na to mas nazor?diky
Já si myslí, že jezdec bude lenivější o tolik, kolik si sám povolí.
PetrMX
Zdar Čépo, uvažuji o koupu 4t 250cc. Co by jsi mi doporučil. Chci rok 04. Myslím si že Yamaha je asi nejlepší kup, bo Kawa a Suza začínali. Ještě možná Honda.
Kluci tvrdí, že 4t má větší finanční náklady. Můžeš mi prosím objasnit v čem jsou větší? Díky za radu, čau Petr
Píst stojí cca. o 1/3 více než 2T. Pokud ti tam spadne ventil, naprosto normální je, že to zničí i hlavu, někdy válec, ohne ojnici. Musíš dát nový píst, ventily. Takže cca. 20 - 50 tis. jedna rána... U 2T je nehorší možný scénář při závadě cca. 15tis.
Karel
Ahoj Jirko mám menší dotaz:jezdil jsem v minule sezoně na kx250f,momentalně kupuji novou ale silně uvažuji o té kawasaki kx450f,chci se zeptat jestli by byla pro mně vhodná,mám 64kg 182cm,jezdím moravu,ale nevím jak se mi na ní pojede jestli nebude na mě moc silná...oprotí te 250 4t?a jak je to z unávou na tehlé motorce??diký za odpovědˇ
450 bude určitě silnější a více tahat za ruce. To znamená, že bude jízda na ní maličko náročnější. Rozdíl v síle motoru je poměrně markantní...
Everts
Čau Čépo,chtěl sem se zeptat,jestli máš v obchodě brýle s tou rolovačkou.Myslíš,že jsou lepší než klasický strhávačky??Na kolik by tak vyšli??A ještě jeden dotaz,shánim poznačniky na Yamahu 05',neměl bys to náhodou na skladě??Dik za odpověď a hodně štěstí v sezoně 06' a v rodině.
Roll off je lepší, pokud je velké bláto. Od SMYTHu stojí komplet 1.600,- kč nebo je možné zakoupit samotné převíječe a přišroubovat si je na brýle. (cena je 990,-kč). K dalšímu dotazu - nevím, co jsou poznačníky...
Michal
ahoj jirko pises tady ze e-shop otevres v lednu a zatim ho tady nevidim jak to snim vypada??
Je toho trochu víc, než jsem počítal. Pracuje se na tom.
tonda
Ahoj, chci se zeptat někde jsem viděl chránič krční páteře. Chtěl jsem se zeptat jestli to k něčemu je a kolik by to stálo?
Chránič krční páteře je dobrá věc, začal jsem v něm jezdit také. Cena je 1.200,- kč (od firmy EVS)
hhhhhhhkllgi
jjjjjjjjjjjggggggggg
Zajímavé
yamaháč
čau čépo hele na co je ta licence na závodění jak si tam psal jednomu týpkovi???
Na základě platné licence se můžeš zúčatnit oficiálního závodu.
fanoušek
Zdarec Čépo, zajímalo by mě tvoje porovnání 2T verzus4T. Býval jsi vždycky zastáncem dvoutaktu a teď jedeš čtyřtakt. Je to opravdu o tolik lepší?
A nebo by ses klidně vrátil na 2T nejlépe KTM. Díky za odpověď a mnoho úspěchů v nové sezoně.
Je brzy dělat nějaké závěry, ale o něco lepší 4T bude. Časy jsem jezdil na obou motorkách stejné, ale na 2T to muselo být vše absolutně top, hlavně zatáčky (načasování přidání plynu a akcelerace bez chyby). Pokud jsem jel naprosto čistě na 2T, byl jsem stejně rychlý. Ale to je problém, jedno, dvě, tři kola to lze, ale celý závod ne. 4T maličko víc odpouští chyby. Ale jsem teprve na začátku, tak uvidíme, jak se to vyvine dál....
martin buben
cau cepo nevis o nejake 125ccm za rozumnou cenu
Bohužel nevím...