Zodpovězené otázky
Petr
Ahoj Čépo,
nechci T lichotit ani Tě urážet. Prostě Ti jen píšu, že se mi líbí, jak jezdíš a určitě si u nás v republice ozdobou každých závodů. Já jsem hodněkrát začínal znovu po zranění a vím co to obnáší jak fyzicky, tak hlavně psychicky. Málo kdo si asi uvědomí, jaký je vyvíjen na jezdce tvých kvalit tlak jak od týmu tak od diváku tak od sponzorů. Hele, každý , kdo říká je jedeš prd si může sednou na motorku a předjet Tě. Já sám MX jezdím, takže vím, že já Tě nepředjedu. Drž se a makej, seš špička naší MX a to je dost veliké ocenění. Ahoj
Děkuji za podporu, moc mi to pomáhá. Zdraví Čépa.
Klokan
Jirko prosím tě napiš něco o sobě a o závodu MS v Lokti.Že jsme se na tebe a naše kluky těšili to je jasný, že bedna nebude to jsme tušili, ale že to takhle velebídně v MX2 dopadne to jsme teda čuměli.Projíždění zatáček v tvém pojetí na SX125 je zatím (nezlob se) bída.Přidáváš plyn asi o 1,5 až 2 metry později než špica a je to dost znát.Na rovině jí dá za uši každej.Poslední šanci si odflákl úplně,mohl jsi udělat alespoň nějakou parádu pro lidi.No nic, život jde dál, chci tě jenom trochu popíchnout(ne naštvat).Přeju ti hlavně zdavíčko a věřím že se zase rozjedeš.
Ahoj, mě osobně se moc do Lokte nechtělo, protože vím, co závod MS obnáší a ve Vranově jsem dostal celkem za uši, tím spíš jsem můj strat velmi zvažoval, hlavně kvůli fanouškům, protože jsem byl vždy zvyklý předvést se 100% připravený a to jsem v žádném případě nebyl a zatím ani nejsem... Ta přestávka, co jsem měl, je uprostřed sezóny velký problém. A ostatní čeští spolubojovníci alespoň vidí, že to není vůbec snadné a doufám, že zasvěcení alespoň trochu ocení mé 11. a 9. místo z letošního Španělska... O projíždění zatáček moc dobře vím, je to velmi silný návyk ze 250 a už se to asi těžko naučím... Navíc v Lokti na kluzkém povrchu téměř bez kolejí je to pro mne úplná tragédie. Když jsou vyjeté koleje, krok s ostatními srovnám snadněji. A jestli zmínku o poslední šanci myslíš vážně, tak si trochu mimo obraz. Kdybych ji odfláknul, tak jsem zajel během prvních pěti minut čas a jel do depa, ale asi Ti uniklo, že jsem se postupně dokázal zlepšit asi o 1,8s! A jestli jsem byl v Lokti alespoň s něčím trochu spokojený, tak to bylo s průběhem last chance. Navíc jsem prostě neměl, ale odvedl jsem maximum. A další věc, nejsem z těch, kteří by se nějak předváděli, nepředvádím se, když vyhrávám, nevím, proč bych se měl předvádět, když jedu čočku... Jinak děkuji za přání, pracuji na sobě, ale je to velmi, velmi náročné a málokdo asi ví, co teď prožívám... Ale nebalím to a příští rok o mně bude dost slyšet (pokud tedy bude sloužit zdravíčko). S pozdravem Čépa.
SX 250
Kua fix Čépo,co říkaš tomu,co se stalo Tomáši Vašíčkovi.To je děs.Jsem z toho uplně hotovej,znal jsem ho byl to dobrej a rychlej jezdec.Je mi to strašně moc líto.Ty vole 22 let.K tomu není co dodat!
Je to strašné, ale nezbývá než si říct, že život musí jít dál.
Sbohem Tomáši
Dne 3.8 2004 tragicky zemřel při motokrosovém tréninku na trati v Rapotíně u Šumperka výborný kamarád a jezdec, reprezentant uničovského týmu KE Stone racing Tomáš Vašíček. Byl to skvělý kamarád i závodník ,který žil motokrosem a ten se mu stal také osudným. Kdo jste ho znaly, dáte mi určitě za pravdu. Startoval jak v Přeboru Moravy, MMČR v Motokrosu i v Superkrosu.Tomáš svůj závod do cíle nedojel, ale my motokrosaři i ostatní kamarádi na něj a jeho Patnáctku na zádech nezapomeneme.
Je mi to moc líto, znal jsem ho pouze od vidění, ale to nic nemění na tom, že mě to hluboce zasáhlo. Byl jedním z nás.
SX 250
Ahoj Jirko
Nevíš nahodou,co se stalo Martinovi že v Lokti vzdal tak perfektně rozjetej zavod?
THX.
Problémy se zadním tlumičem a puchýře na rukách.
Karek K.
Čau Jirko,
nevíš prosím tě co se přesně rozbilo na zadním tlumiči Martinovi Ž. v druhé rozjížďce v Lokti?
To vůbec netuším, mám k dispozici pouze informaci, že byly problémy s tlumičem...
Fanousek
Ahoj Jirko, chtel jsem se zeptat jaky mas nazor na mladeho Filipa Neugebauera, a jestli beres jeh o prechod ke staji emos jako kladny, nebo mel radeji zustat v orionu? Diky za odpoved a hodne zdaru v namuru
Ahoj, Filip je talentovaný závodník a má šanci uspět. U EMOSu proto dle mého pohledu dělají maximum a vytváří mu dobré podmínky. Jen dle mého názoru by měl více jezdit závodit ven, hlavně na západ! Jet mistrovství Evropy a nebo vozit vavříny z ME juniorů, které se jezdí z větší míry na východě, to je rozdíl, troufám si tvrdit minimálně 10 míst... Ale dost na sobě pracuje a při dobrém vedení má předpoklady proniknout do MS. S pozdravem Jirka.
michal
ahoj v čem se liší tvoje motorka oproti tý co si každej muže koupit v motošopu teda pokud nato má a o kolik koní má víc než běžná verze?
Ps. doufam že tě v lokti uvidim na bedňe pokud tam budeš startovat
Ahoj, na závodní motorce mám jiné pérování, to je největší rozdíl, pak to jsou drobné úpravy motoru (válec, klapky, zapalování). Rozdíl výkonu v koních oproti serii nevím. Jinak Tvé P.S. je tak trochu ze sféry sci-fi. S pozdravem Čépa.
Marcel B.
Cau Jirko, chci se te zeptat, jak zvysujes kondicku. Nejezdim spatne,ale mam jediny problem,a to jsou ruce, ktere me stvrdnou po trenincich a zavody tak jedu v krecich a to je spatne.Co by si mi doporucil-jak trenovat ruce?DIK cau
Ahoj, fyzičku udržuji nejvíce během a jízdou na kole. Nejsi sám, komu tvrdnou ruce, je to velice běžný jev, se kterým bojuje téměř každý, někdo méně, jiný více... Já osobně žádný cvik na ruce neznám, který by mě zbavil tohoto problému... Mě pomáhá hodně jezdit na motorce. Zdraví Jirka.
pavel
CAU JIRKO JEDES LOKET, A MX1 NEBO MX2 ?
Ahoj, startuji v Lokti ve třídě MX 2.
Míra
Ahoj Jirko, je skvělý že už zase jezdíš! Mám ještě jeden dotaz. Jezdím (začínám) YZ250 '04 a mockrát jsem slyšel názor, že Yamaha má nízko řidítka a že je dobrý je nástavcema zvednout alespoň o 2cm. Já mám 181cm. Mám tedy řidítka zvednout? Na fotkách továrních jezdců se to nedá vykoukat, protože nemají origo vidle a ani brejle. Díky za předchozí i následujicí:-) radu. Míra
Ahoj, já jsem zastáncem originálních dílů a nastavení, takže bych to ponechal. Yamahu jsem jel naposledy v roce 2001 naopak mi u ní přišli řidítka dost vysoko... S pozdravem Jirka.
SX 250
Právě jsem se vrátil z Vranova.Tvoje první jizda byla dobra,jak jste si to rozdávali s Hrabicou,ale ze druhé jsem strašně sklamanej.Start jsi měl dobrej v zatačce jsi byl první i když už jsem myslel,že lehneš(letěl jsi tam jak plochodrážník :-)),ale zvladli jsi ti bravurně ale vůbec nechápu,proč jsi na cílovce před sebe dobrovolně pustil Hraboše,když byl za tebou tak dobrych 20 metrů a pak jsi se za nim honil i když si myslím,že jsi na něho měl!Hrabica ke konci pokaždé zvadne,to vim na 100 %.Nejakou dobu už po zavodech jezdím!Proč???!!!
Ahoj, sám jsem toho měl už také plné zuby a nechtěl jsem riskovat, aby mě někde nečekaně atakoval, míst na toto bylo ve Vranově více než dost a zranit se, to je to poslední, co teď potřebuji.. Pokusil jsem se vyvézt za ním, což se mi podařilo, dokonce jsem ho znovu i předjel, ale neměl jsem už vůbec žádnou sílu a do cíle jsem dojel jen vůlí... Je znát přestávka, kterou jsem měl kvůli zraněnému koleni, nejvíc je to vidět na jízdě plné chyb a dále pak na fyzičce. Zdraví Jirka.
petr kop.
Cau jirko,chci se te zeptat,jaky vliv ma na motorku ladeny vyfuk!Slysel jsem,za treba to zvysi vykon, ale ze to kurvi motor.Je to pravda?A jestli ne, tak jaky vyfuk bys doporucil na KTM SX 125-r.v.01-02.Dik. Cau.Petr Kop.
Ahoj, podle mých zkušeností jen výfuk výkon nezvýší a když, tak nepatrně... V žádném případě by ale neměl poškodit motor. Dobré výfuky jsou od firmy DOMA. S pozdravem Jirka.
Míra
Ahoj Jirko, doufám že se uzdravuješ a uvidíme Tě v Lokti! Mám dotaz na základní polohu těla na motorce ve stupačkách (anglicky attack position). Všichni se o ní zmiňují, ale nikde jsem nenašel popis. Teda kromě toho, že lokty mají být od sebe. Můžeš mi pomoci? Děkuju, Míra.
Ahoj, základní poloha by měla být: nohy téměř propnuté a ruce mírně pokrčené, dát pozor, aby nebyl moc vystrčený zadek. Špatně se to popisuje, doufám, že to bude stačit. Jirka.
Carlos
Ahoj Jirko, chtěl bych se zeptat co říkaš na KX250F.Dík
Ahoj, nevím, neměl jsem možnost vyzkoušet, ale slyšel jsem, že měla pár výrobních vad. YZ a CR jsou ve 4-T mnohem dál...