Zodpovězené otázky

Paja

Otázka Cus Jikro. Co dela noha? Snad se to lepsi podle tvych predstav. Je to na prd chodit o berlich. Taky jsem si to bohuzel nedavno zkusil (ve Kbelu na treninku jsem po jednom dopadu slapnul na zem a narazil si patu.) Chtel jsem se te jen zeptat, jestli se nechystas do Lokte na ten svet aspon mrknout a fandit nasim a ze bych te tam moch aspon zahlidnout. Jinak se mej zatim fajn. Ahoj.

Odpověď Ahoj, do Lokte se chystám, měl bych tam přijet v sobotu večer. Byl jsem se podívat již tento víkend v Gaildorfu. Tak v Lokti nashledanou, zdraví Čépa.

Vlasta P.

Otázka Cau Jirko, chtel jsem se zeptat, jak rovnas motorku ve skoku, kdyz ji mas sikmo? Preji brzke uzdraveni.

Odpověď Ahoj, motorka se ve vzduchu rovná vykloněním celého těla. Ale není to otázka naučení, tuto věc si každý jezdec časem osvojí sám. S pozdravem Jirka.

Honza

Otázka Cau čepo hele nevíš kde se da koupit kit na kawu nebo hondu? A kolik stojí?

Odpověď Ahoj, o kitu na KAWU nevím, na HONDU by Ti kit zprostředkoval Robert Deyl z firmy MOTUL tel. 244911934 nebo 244913681. Kolik přesně stojí nevím, ale bude to minimálně okolo 70.000,- Kč. S pozdravem Čépa.

Mareček Hutňan

Otázka Jiříku,
jak se daří. Pozdrřavuji Tě ze Stříbra, z krásného prostředí motokrosové trati. Jsi můj oblíbenec, držím palce a čekám až se tady objevíš.Doufám, že ,už brzy. Je mi 11 let a s motokrosem budu začínat. Moc se těším. Sleduji vše kolem světového GP a jedu tak i do Lokte
31.8. Držím palce i Tvým mladým motokrosařům. Ahoj Mareček

Odpověď Ahoj, děkuji za pozdravy, já se jedu do Stříbra podívat v sobotu 30.8. s mým týmem na dětské závody, tak se tam třeba uvidíme. S pozdravem Čépa.

Honza S

Otázka Ahoj Jirko jak se daří?Prosím tě používáš nějaké gely na ruce?Jaké?Dík Honza

Odpověď Ahoj, nemám nic oblíbeného, kupuji klasický masážní gel v lékárně. S pozdravem Čépa.

PetrK

Otázka Ahoj Jirko, chci Tě o něco poprosit, s klukama motokrosařama by jsme na tebe měli prosbičku. Myslíš, že by bylo možný, aby jsi nám dal nějaký plán nebo dal obsáhlejší rady pro přípravu mezi listopadem a únorem, když máme motorky zazimované, myslím tím kodniční a fyzickou přípravu na novou sezonu. Sám víš, kolik dnešní motokros stojí peněz a jaká je odplata za tuto práci pro nás závodníky. Pomož nám tedy a pokus se dát nějaký tréninkový plán jezdce MS, podle kterého by určitě trénovalo více lidí z tohoto webu.Věřím, že nám pomůžeš v co největší míře a pokud čtou tenhle dotaz i ostatní návštěvníci tohoto webu, prosím je, aby se přidali k naší prosbě, díky Čépo a čau

Odpověď Ahoj, zimní příprava se zhruba zkládá: šest dní v týdnu dvoufázový trénink - kombinace běh,kolo, plavání - dopoledne, posilovna, trénink na motorce - odpoledne, jeden den v týdnu volna a častá rehabilitace. Běh s kolem a plávání - měnit délku trvání cca. od 40 - 60 min., v posilovně vystřídat všechny posilovací stroje - zpočátku 3 x deset opakování s 80% co uzvednete, po cca. měsíci 3 x dvacet opakování s 50 %. Toto je jádro celé zimní přípravy. Zdraví Čépa.

PetrK

Otázka Ahoj Čépo, máš fakt dobrý stránky, škoda že je častěji neaktualizuješ a nepíšeš zde i více zajímavostí ze světa MX. Ty máš jistě více informací, které se k nám ani nedostanou a bylo by super, kdyby si nám něco občas napsal. Jinak jsem tvůj veliký fanda. Myslíš, že by byla možnost, aby jsi po uzdravení jel na rozjezd i nějaký závod SMS Opava ? Bylo by super Tě vidět i v našem kraji. Ahoj Petr

Odpověď Ahoj, pokusím se v tomo směru polepšit a nějaké zaručené informace Vám napíši. Po uzdravení nepojedu určitě na žádné závody. Budu na sobě pracovat, abych se vrátil ve stejné formě, jakou jsem měl před zraněním. A určitě má příprava bude více individuální než u mne bývalo zvykem. S pozdravem Čépa.

Honza

Otázka Ahoj Jirko prosím tě porad mi já mám před startem strašnou trému co s tím?Dík Honza

Odpověď Ahoj Honzo, trému před startem má určitě úplně každý, neber to jako nejdůležitější závod v životě, prostě si řekni, že když nezajedeš, nic se neděje. Soustřeď se jen na svůj výkon a nehodnoť ho podle výsledku, ale podle sebe, jak ty jsi se svým výkonem spokojený. S pozdravem Čépa.

Andrew

Otázka Čau přeju brzké uzdravení(asi jako všichni).Chtěl bych se zeptat komu fandíš a věříš na titul mezi trojicí Smets_Pichon_Everts v motokrosu GP(osobně fandim Pichonovi,už jenom protože má dvoutakt a ještě k tomu Suzuki,kterou taky vlastnim).

Odpověď Ahoj, díky za přání. V boji o titul jednoznačně fandím Evertsovi, asi proto, že jsem měl možnost ho blíže poznat. Je to naprosto fantastický, upřímný a velmi přátelský člověk. Má obrovský talent, ale ten úplně maximálně podpořil přístupem a poctivou přípravou, proto se dostal tak daleko. Smets se mi jeví podobně, párkrát jsme spolu diskutovali, ale Evertse jsem poznal blíže. Pichon se mi jeví jako chladný a nafoukaný, ale s ním jsem se nikdy nebavil, tak to nemohu posoudit. Ale určitě to nebude tak zlé, jak to vypadá, když se dostal tak daleko. Na pozdrav mi odpoví, ale nikdy jsem s ním nezkoušel komunikovat. S pozdravem Čépa.

Jarek

Otázka Čau s přáním brzkého uzdravení se dotazuju,jestli existuje nějaká půjčovna krosek.Zdraví a pozdravuje Jarek.

Odpověď Ahoj, děkuji za přání. O žádné půjčovně zatím nevím a dle mých informací se ani nic podobného nechystá... S pozdravem Čépa.

Petr

Otázka Ahoj Jirko, taky se ze všeho nejdřív připojuji k přání brzkého návratu k motokrosu. Chtěl bych se zeptat, jestli máš nějakou představu jak správně podle počasí naladit karburátor. Mám TM 300 s karburátorem Keihin 38 mm a občas mi to (při změnách počasí) dělá to, že když jí nechám delší dobu jen tak převalovat při zavřený přívěře (já s tím jezdím jen thobby enduro, takže při přejezdech atd), tak se jí pak nechce do otáček - motor koktá a musím si pomoct spojkou. Pak už je to v pohodě, ale když jí pak zase jen šimrám tak to udělá znovu. Každej mi tvrdí že je to nastavením karburátoru, ale nikdo neví jak to odstranit. Dík za odpověď.

Odpověď Ahoj, já si myslím, že v Tvém případě nejde o nastavení v karburátoru. Trošku by možná pomohlo v teplejším počasí dát menší hlavní trysku, ale to pomůže jen nepatrně. Mám zkušenosti, že to dělá v podstatě každá motorka, pokud dlouho běží na volnoběh. Pomůže před dalším vyjetím na trať na neutrál delší dobu podržet plný plyn, aby se motorka "vypláchla". S pozdravem Čépa.

Patrik Procházka

Otázka čau čepo hele znáš trat ve kbelu? určitě....
hele víš jak je komentátorská věž? tak je skok do dálky,levá zatácka,pravá a skok pomerne velký---to je muj kámén úrazu--- já uz ho skoro skáču akorát nemohu dobrzdit do tý pravotočivý zatáčky!!!!!!! Prosimtě porad mi jak na to
P.s. jezdim na 85 kawe jedu na to za 4 v letu přeřadim na 3 ale nedobrzdim to....
Tak AhOj a přeji brzké uzdravení

Odpověď Ahoj, je těžké odpovědět takto na dálku, ale po dopadu prostě začít intenzivně brzdit, hlavně přední brzdou. Jinak díky za přání brzkého uzdravení, s pozdravem Čépa.

Pavel

Otázka Mel bych jeden dotaz, co si myslis o spanelskem motocyklu gas-gas pro motocross? Jinak preji brzke uzdraveni

Odpověď Ahoj, gas - gas je motorka, na které se zatím pracuje a není nijak rozšířená v motokrosu. Nemám s ní žádné zkušenosti a proto ji nemůžu hodnotit. Můj osobní názor je ten, že bych si ji nekoupil... Jinak díky, zdraví Čépa.

MAX

Otázka Cus Jirko,
vse nej. ohledne tvého zranění, jsem rád že stále zůstáváš na 2-taktu a podporuješ agresivní a ne ležérní jíždu na 4-taktu. Ale k věci na tenhle problém asi nebudeš stačit ale od té doby co jsem při delším skoku (nevím jak ) dopadl na přední kolo a spadnul ale hodně tvrdě, těd se bojim skákat a tudíš je i po výsledcích takže co.
dík

Odpověď Ahoj, nedivím se Ti, že se teď po pádu bojíš skákat, mám stejné zkušenosti. Musíš to prostě rozjezdit. Vybrat si nějakou bezpečnou lavici s pozvolným sjezdem a žádnou ostrou dopadovou hranou a zkoušet skákat. Nejdříve málo a potom skoky prodlužovat. Základ při skočení lavice s klasickým nájezdem (ne kolmým!) je nájezdová rychlost. Ta musí být dostatečná, aby jsi si jen trošku na odrazu pomohl plynem, právě proto, aby jsi neletěl na přední kolo. Když to uděláš naopak, tady lavici najedeš pomalu a přidáš plyn až do nájezdu, většinou Tě to hodí na zadní kolo a ještě k tomu našikmo... S pozdravem Čépa.

Rookie Venda

Otázka Ahoj Jirko,
doufám, že noha se úspěšně zdraví a jsem rád, že s tím nesekneš (viz automotorevue včera). Držím palce. Mám i dotaz. Na starý kolena (30) jsem začal s MX a tak se učím základy. Ted zrovna řeším polohu pánve při zatáčce. Někdo říká sednout na víčko, někdo říká zůstat uprostřed motorky. Co je tedy správně? Díky za odpovědˇ . Venda

Odpověď Ahoj, správně je si v zatáčce sednou dopředu na sedlo. Na špičku sedla je už moc a v prostřed už to také není správné. Ideální je přesunout se do "úpatí" sedla, tam, kde se sedlo zvedá na nádrž. S pozdravem Čépa.

Dal?í stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429