Zodpovězené otázky

Pekov

Otázka Ahoj Čépo. Do včerejška jsem jezdil na KX 1996. Dnes jsem si koupil novou hondu CR a nemůžu s ní slést. Jen chci reagovat na dotaz předemnou, že KTM je lepší. Nikdy bych nevěřil, jaký může být mezi motorkami rozdíl. Zdá se mi ale větší a těžší než KTM nebo KX. Tak už se konečně uzdrav ať si to spolu můžem na nějakém tréninku rozdat. Jo a nevíš proč se rozešel Honza Zaremba s Bonverem. Je mi ho líto, je to fakt střelec, ale bez týmu a podpory ostatních je to asi marný boj s sériovou motorkou a bez sponzora. Ahoj

Odpověď Ahoj, každá motorka se v základu trošku liší, ale opravdu jen nepatrně. Je důležité se s motorkou s žít a pak je to v pohodě. Co se týká Honzy Zaremby, nevím nic konkrétního a hlavně je to jen mezi ním a týmem... Zdraví Čépa.

Pavka

Otázka Ahoj Jirko, proc nejdou zobrazit starsi dotazy? Je to docela poucny. Nebo to nejde jenom me?
Dik

Odpověď Ahoj, ten problém tady skutečně je, během tohoto týdne by to mělo být odstraněno. S pozdravem Čépa.

Pavka

Otázka Ahoj,mam dotaz ohledne skoku.Pri najezdu mi na hrane obcas ujede zadek a ve skoku letim bokem,kdyz dopadnu tak jdu hned na zem,docela rana.Da se to nejak srovnat ve vzduchu? Zduraznuji,ze nejsem zadny pilot,ale hobik a skakat me bavi a k motokrosu to patri.
Dekuji za odpoved a hodne zdravi,to potrebujes ted asi nejvic.

Odpověď Ahoj, když Ti na hraně "ustřelí" zadní kolo, pravděpodobně jsi dal těsně před odrazem moc plynu, to zn., že se kolo protočí a vlastně dostane smyk. Takže rychlejší nájezd a nepřidat agresivně plyn. Zdraví Čépa.

Honza S

Otázka Ahoj Jirko mám otázku jak se mám prosím tě zbavit křečovitosti při jízdě na motorce?Dík

Odpověď Ahoj, nejlepší bude přestat používat spojku a soustředit se na zatáčky, to zn. čistý průjezd bez smyku, trénovat skoky, být na nich sehraný s motorkou. Je toho dost, ale lze se to naučit. Zdraví Čépa.

Honza S

Otázka Ahoj Jirko mám ještě jeden dotaz nevíš nějakou internetovou adresu na Michala Kadlečka?Dík

Odpověď Michal, pokud vím, zatím žádný web nemá.

Slowhand

Otázka Ahoj Jirko, žádné nové zprávy o Tvé léčbě, tak doufáme že se to lepší. Rozhodně držíme palce! Taky bych potřeboval poradit. Jezdím MX (KX250) rok a když s někým závodím, tak mě vždy předjede na rovině nebo z/do kopce. V zatáčce málokdy. Prostě jezdím na rovinách pomalu. Můj osobní pocit je, že to rychleji nejde(omyl:-). Dá se nějak "naučit" rychlost? Díky za odpověď. Slwhnd&stuff

Odpověď Ahoj, informace o pokračování léčby obdržíte příští týden, protože jdu na kontrolu a po ní budu chytřejší. Rychlost se naučit dá. Začni jezdit na nějaké dlouhé rovině a uč se správně řadit a kvalty rozjíždět na plný plyn, jezdit prostě takový ovál a opravdu se snažit mít tam plný plyn. Potom se o to samé můžeš pokusit i na trati...S pozdravem Čépa.

Honza S

Otázka Ahoj Jirko jak je?Mám otázku je Namur opravdu tak těžkej.Já jsem se díval na staré závody MS Kadleček byl na startu 8 a tebe bohužel nevím tebe ukázali až v závodě.Fasicinovali mě výjezdy ,sjezdy a hlavně to že se to jede kolem hradu.Dík Honza

Odpověď Ahoj, Namur je těžký v tom, že se jede hodně dlouhé kolo a je těžké se stoprocentně soustředit. Je trochu nebezpečný, protože se jezdí mezi stromy v lese a má proto hodně kluzký povrch. S pozdravem Čépa.

Klokan

Otázka Vidím a slyším, tedy vlastně čtu, že na 4T Tě asi nenalákám.Tvoje důvody a opodstatnění jsou asi pravda, myslím to, že špica pojede vpředu i na kole od žebřiňáku.No já mám totiž takovou asi 5-ti letou babičku KX250 (starám se o ni, ale už je v létech) a nedávno jsem se svezl na nové KTM 450SX a byl jsem z toho úplně na větvi.Jsem sice jen takovej rekreant, ale zatáčky ve smyku, dostatek výkonu při výjezdech mě prostě dostaly.Tak mě už prosím tolik neválcujte, myslel jsem to dobře.(Mě by ta KTM totiž asi stačila). Jinak jsem byl v Litovli a zaslechl jsem od pana Juřičky, že se na Tebe těší na družstva(no já taky),ale jak to vidíš Ty a hlavně doktoři? Tak se měj a uzdravuj se. Zdraví Klokan.

Odpověď Ahoj, tak jsme se asi pravděpodobně dostali k jádru věci. Píšeš, že jsi si půjčoval KTM 450 SX a byla to bomba. A měl jsi možnost se svézt na jakémkoliv novém dvoutaktu? Tady je problém, že přeci jen straší motorky jsou u motokrosu dost znát. Motorka je hodně "unavená" a potom když si půjčíš cokoli nového, tak jsi hodně překvapený. Letos se asi už na závodech neobjevím, ale příští rok bych chtěl být o to lepší. Více napíšu za týden, kdy mě čeká další lékařská kontrola. S pozdravem Čépa.

Venca

Otázka Ahoj Jirko!
Nejdříve bych ti chtěl popřát,aby ses co nejdříve uzdravil a vrátil se na tratě.A k mému dotazu.Je potřeba zajíždět nový pist,konkretně u 125?Jsou na to nejaká specifika,nebo na to můžu hned vletět "na ostro"?Podotýkám,že to není origoš,ale Wiseco a motorka je Kawa.Díky za odpověď! V.

Odpověď Ahoj, děkuji za přání brzkého návratu. Já mám zkušenost nový píst nijak zvlášť nezajíždět. Nechávám motorku běžet na místě s mírným přidáváním plynu, tak deset minut. Potom na trati obědu tak dvě kola pomalu (to objíždím tak jako trak) a začnu normálně trénovat. A určitě je jedno, jestli to je orig. píst nebo nějaká jiná značka pístu. S pozdravem Čépa.

Honza S

Otázka Ahoj Jirko jsem rád že pořád zastáváš dvoutakty protože kluci co semnou jezdí kraj 125ccm tak se nechaly zblbnout Evrtsem a chtěji kupovat 250 4t.Podle mě Evrts a Smets jsou páni jezdci a zajedou i na vratech od stodoly.Ahoj a brzké uzdravení Honza

Odpověď Ahoj, dvoutakty zastávám proto, protože málokdo má názor, že na něm lze čtyřtaktu stačit. Ale opak je pravdou. Přesně jsi vystihl, že světová špička zajede na čemkoli. V dnešní době jedou čtyřtakta, tak je logicky na prvním místě čtyřtakt. Jsem v úzkém kontaktu s trenérem Evertse a vím, že Everts zajede na dvoutaktu kolo minimálně o vteřinu rychleji, než na čtyřtaktu. Čtyřtakt jede proto, protože to chce tovární tým. Zdraví Čépa.

Jan Z

Otázka Ahoj Jirko, plně s tebou souhlasím v boji mezi 4t a 2t. Nezáleží na motorce (myšleno v tomhle rozporu) ale na jezdci samotném. Já se osobně přikláním k 2T i z toho důvodu, že 4T nikdy nenahradí ten nádherný jekot 2T aktního výfuku a hlavně ta vůně !!! Vždyť to dělá motokros tak krásným,4T jsou určitě dobré motorky, ale orat zrovna na trati!? Jinak Ti moc děkuji za mou výhru v soutěži. Mám určitě nejoriginálnější dárek pro mého zetě, který je motokrosový maniak. S pozdravem brzského uzdravení Jan

Odpověď Ahoj, děkuji za Váš názor. K výhře ještě jednou gratuluji a pozdravujte zeťáka. Zdraví Jiří Čepelák.

Klokan

Otázka Nazdar marode,už dlouho jsem Tebe a další "smraďochy"=2T nepopíchnul na úprk od těchto veteránů.Dneska Udevala, Pichon až třetí, skoro dvě minuty za prvním, no já nevím, ale mě se opravdu zdá, že ty 2T jsou na konci kariéry, když už ani Pichon se svojí vypiplanou Sůzou nestíhá a čtyři závody nelíznul zlato tak se asi něco děje.Nedávno jsem zde četl, jak někdo obhajoval, že pro mladého kluka je potřeba 2T proto, že jede dravě a ne 4T,který je tak pro "elegantního pána Evertse".Nevím,dravá jízda je sice hezká, ale výsledky snad taky něco znamenají.Kadleček ,Dobeš a doma nově hlavně Péťa Bartoš(Honda 450), Masák a další, to jsou podle mě ti, kteří mají v rukou dobré karty.Měl by sis je také opatřit.No a jinak Ti s klukama přejeme brzký návrat do sedla.Čau Klokan.

Odpověď Nazdar Klokane, škoda, že jsi nenapsal, když měl Pichon za sebou tři vítězství v řadě, to asi o výhodě čtyřtaktu nepadlo ani slovo, že? Pichon nevyhrává, protože na ně prostě nemá. Everts vystrčil drápky a můj názor je ten, že se s tím Pichon zatím nevyrovnal. Dobeš už měsíc jezdí na dvoutaktu, právě on měl problém s čtyřtaktem závodit - tedy jet dravě. Dvoutakt je na toto mnohem lepší. A mimchodem, na inter DM minulí týden dojel 2x čtvrtý na dvoutaktu. A čtyřtakty v MS? Jejich úspěch je již předem zaručen, protože nejlepší jezdci jedou čtyřtakt. Kdyby jeli dvoutakt, budou stejně rychlí. A Češi? Tady nehraje roli, zda jedou 2T nebo 4T, ti od tebe jmenovaní, tak konkrétně u nich končí závodní potenciál, když přejedou hranice České republiky. Tím chci říct, že když přijedou "jen" na inter DM, jedou o dost pomaleji, než v ČR. A motorkou to není. S pozdravem Čépa.

Petr

Otázka jirko, jaký je prosím tvůj názor na italské TM-ky? Mám teď možnost jednu třístovku koupit, ale moc o nich nevím.Dík Petr

Odpověď Ahoj, já s TM - kou konkrétní zkušenost nemám, ale viděl bych to takto. Pokud chceš třístovku, pak ji kup, pokud chceš jiný obsah (125, 250, 250 4-T,450 4-T) tak bych raději volil japonce. TM má již v serii polotovární díly, výfuk, vidlice apod., motor má na dobré úrovni, ale propracování rámu apod., nemá na takové úrovni jako japonec. Já bych volil japonce. S pozdravem Jiří Čepelák.

Petr K

Otázka Ahoj Čépo, nevíš co je s Pitem, nidke nic nepíšou! Jak mám prosím polovat fyzičku na MX? Ujedu 6 kol a síli moc ubívají, přitom občas běhám a sem tam cvičím. Je nějaký tréningový rozpis pro motokrosaře? Brzo se uzdrav a děkuji za odpověď, Ahoj

Odpověď Ahoj, Pit je v současné době ještě v nemocnici, je už odpojen od přístrojů a daří se mu již lépe. Má rozdrcený pátý obratel a přerušenou míchu, je ochrnutý od pasu dolů... Nejvíce Ti pomůže jezdit na motorce, tak třikrát týdně dlouhé jízdy, tak třicet minut. Ostatní dny běhat nebo jezdit na kole, tak 40 minut. S pozdravem Čépa.

Petr Snevajs

Otázka Čau čépo,dik že jsi mi odpověděl na moji otázku.Ty jsi byl v Městečku Trnavka,že?Ja jsem tam byl a viděl jsem tě. Ja jezdím 80ccm a byl jsem dvakrát čtvrtej. Ja neumim moc starty. Mohl bys mi napsat jak jse připravuješ na start. Čau a brzo se uzdrav.

Odpověď Ahoj, v Městečku Trnávka jsem byl, už s mým týmem :-). Na startu je důležitý posez na motorce, tedy sedět ve předu na sedle, předklonit celé tělo nad řidítka a naučit se co nejideálněji pustit spojku, ani moc rychle, ani moc pomalu. Zdraví Čépa.

Další stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429