Zodpovězené otázky
Roman
Ahoj Jirko.Prosímtě nevíš kolik může stát chladič na KTM 250 SX 2001(levý).Ptla jsem se na obchodě a nikdo neodpověděl.dík
Cena je 5.300kč
Petr
Ahoj Jirko.
Koupil jsem si u tebe vatu do výfuku. Nevíš,kolik vaty mám do výfuku vložit? Je to docela velké balení(250 Kč). Vata se dá dost stlačit,tak nevím jestli nemám do výfuku nacpat celé balení nebo spíše méně vaty?
Patří tam celé balení.
Patrik_mx
Ahoj čépo jsem tvuj velkej fanda a chtěl bych se Tě zeptat jesli by jsi neměl nějakej ten plakát nebo tvuj drez se jménem nebo tak nějak.Za poslání předem děkuji posílám i adresu kdyby jsi něco našel.Končinská 238 Litomyšl 57001 Vašek Patrik.
Plakát posílám. Jinak děkuji.
yzf 450
je super Vas videt na zavodech,celou tvoji rodinu.ty to nevidis ale neuveritelne to prozivaj kdyz jedes.Vsem hodne zdravi.Jste fajn lidicky.
Moc děkujeme!
bohouš
Zdarec čépo, jezdím 2.rok, příští rok bych chtěl zkusit sms asi přebor, mám 125sx 08, nevim jestli jít znovu do 2T nebo do 4T 250, co je pravdy na tom, že je důležitý se vyjezdit na 2T. Díky
Pravda to je, 4T odpustí hodně chyb. Nejdříve by to chtělo pořádně zvládat 2T.
čau jirko chci se zeptat ktm sx 200 to je náký kit
Ne, to je kompletní moto.
jarda
k otázce předtím,psal jsi že jezdíš brigstony ,ne metzeler,tak promiň
o.k.
jarda
čépo,prosím tě,jaký je rozdíl mezi minerálním a syntetickým olejem,a který je lepší do 4T,jestli tam je vůbec nějaký rozdíl.A ještě jsi psal,že jezdíš pneu metzeler a v CMN v reklamě píšou,že jezdíš mitasky.Ať se daří a crossu zdar
Do 4T je nejlepší plná syntetika, např. Motul 300V. Metzeler jsem jezdil před třemi lety, v současné době jezdím na Bridgestone. V ČMN píšou nesmysly, v roce 2007 jsem pro ně přes E. Krajčoviče nějaké pneu testoval, ale nikdy jsem na nich nezávodil. Nedosahují kvality Bridgestone... Jinak dík.
Pavel
Ahoj.
Pošleš mi prosím tvůj plakát z podpisem?Dekuju.
Tvůj fanoušek Pavel K.
Adresa:
Pavel Kraus
Autoopravna Kraus-Hokrman
Dělnická 175
Most-Velebudice
43501
PS: pořádně jim to v Anglii natři!
Plakát posílám.
Kamil
Ahoj..hele to je asi blbost co schanet sponzora kdyz sem jeste nemam zadnyy vysledky???
Pokud máš talent a jdeš nahoru, možná by šlo někoho přesvědčit. Ale je to těžké.
Baresi
Ahoj Jirko,V prvé řadě hodně úspěchů na národech a na posledním mistráku..Držíme palce a když to výjde přijedeme pofandit tedy na ten mistrák do kramolína ..Čtu tady pravidelně dotazy a dovol a bych přidal pár názorů k věcem které tu jsou diskutovány....Především k tématu"kdy na 4T" Tuto věc jsme spolu probírali a dovol abych k tvému názoru přidal malý dovětek. Ve své podstatě se Všichni kdo MX rozumí schodují na tom že na 4T až po dvácách a jako hotovej závodník..Probíral jsem to s Tebou,Neugičem,Jankáčem atd. a Použil bych s dovolením názor Tvého menegera Kůči :-) řekl mi toto : 4takt odpouští chyby a kluky kurví když do zatáčky špatně zařadíš na 2T tak je zmrvená a máš problém ale 4t ti to promine. Nejdříve je třeba se správně naučit z motorkou zacházet (hlavně řadit) a pak můžeš přejít na 4T a zrychlovat.Pokut to dokonale neovládáš tak už na 4T nezrychlíš...Takhle nějak mi to Kůča vysvětloval....Je to každého věc ale podle mých studií :-) pravdový machři jako jsi ty,Filip atd. :-) radí že na 4T nejdříve v 15 a až po dvácách a od koho jiného už si nechat poradit......?! Chtěl bych Tě ještě poprosit aby jsi popsal tvůj názor na přechod z nižší Kubatury na vyšší (např.65-85 atd.)Hlavně tu fázi stím závoděním na slabší a trénování na silnější. Tedy jestli bude čas a chuť..Je to poměrně diskutovaná věc ale hlavně důležitá...Dík Jarda B Ps: fotka se povedla super je na našich stránkách budeš li jí chtít vidět...
Také se shoduji s tvým názorem, i když na druhou stranu jsem byl svědkem přestupu z 85 na 250 4T a neměli s tím sebemenší problém (např. Rocsen, Thurensson a ještě dost dalších, jména si nepamatuji). Děje se tak na ADAC, kde výše jmenovaní dokázali následující sezónu po 85 ihned prohánět o něco starší vrstevníky. Ale výrazně to souvisí s tím hotovým závodníkem. V dnešní době jsou kluci vyjetí už i v 85 a potom jim ten přechod neškodí. Co se týká přechodu z nižší na větší (50 - 65 - 85 - 125), viděl bych to co nejdříve, ale po získání nějakých zkušeností a samozřejmě přiměřeně postavě. Jsem ale názoru, že jezdec pokud má být dobrý, tak bude dobrý i když přejde na moto dříve a zpočátku nemá fyzické dispozice. Jinak děkuji za podporu.
Miki
Zdárek,
potřeboval bych poradit, kde seženu CO NEJLEVNĚJI koleno na HONDA XR 125 4takt.
(klidně poškozené, jde mi jen o ten kousek, co je na hlavě)
MOC DÍÍÍK
michalsvetlik@seznam.cz
To vůbec nevím. Jsem schopen sehnat nové věci, nefunguji jako bazar.
Tomáš
čau Jirko díky za odpověď......budu na sobě makat a snad to bude fajn......ať se ti daří na závodech i v životě čus
Děkuji.
kuba2
ahoj čepo,už si tady odpovídal na nějaký dotaz ahledně 85 a 150F jenom by mě zajímalo proč si myslíš že 85 je lepší? když to budem brát třeba u kluků co jeděj republiku nebo už něco víc..tak má snad 4T náskok nebo se mílím? na pohled vypadá 4T silnější,děkuji za podpověd a mnoho uspěchů...
Já si to u porovnání 85 a 150 4T nemyslím. Ptali se mě na názor, tak jsem jej napsal. Nic víc. Jinak dík.
Pavel
Ahoj,myslíš,že by se dala koupit Honda CR250R rok výroby 2002 od závodníka (veterána),který jezdí na ní převážně enduro závody a o kterém vím jak se o motorku stará?
Tak to já opravdu nevím.